Er du blevet ringet op?

Børns Vilkår ringer løbende ud for at fortælle om vores arbejde med at stoppe svigt af børn - og for at skabe opmærksomhed og opbakning.

Vi samarbejder med telemarketingbureauerne TMPO og Charity Guard, og ringer også ud fra vores callcenter i Valby. De engagerede medarbejdere ringer både i dag- og aftentimerne fra telefonnumrene:

88 70 08 54

78 73 46 99

78 75 50 96

78 75 66 10

78 76 26 57

35 55 55 59

35 55 55 54

Er du i tvivl om, hvorvidt det er Børns Vilkår, der har kontaktet dig, eller har du spørgsmål eller kommentarer til vores opkald, er du velkommen til at kontakte os.

Du kan kontakte os mandag-fredag fra kl. 10.00-15.00

Har du spørgsmål?

Medlemsservice

Er du i tvivl om, hvorvidt det er Børns Vilkår, der har kontaktet dig?

Skriv til os

Hvem ringer vi til?

Vi ringer til eksisterende og potentielle medlemmer samt virksomheder.  Vi ringer for at fortælle om vores arbejde for børn, hvad pengene går til og for at tilbyde et medlemskab. Din faste støtte giver os mulighed for langsigtet planlægning af vores arbejde til glæde for børn og unge i Danmark. Interesserede vil i den forbindelse blive bedt om at oplyse CPR nr. og konto nr. med henblik på oprettelse af PBSaftale.

Vores samarbejdspartnere følger brancheforeningen Isobros indsamlingsetiske retningslinjer.

 

OBS! Børns Vilkårs navn misbruges i kampagne

Vi har erfaret, at et telemarketingbureau, som vi ikke samarbejder med, ringer ud til små og mellemstore virksomheder og udgiver sig for at være Børns Vilkår. Er du blevet ringet op, og er du i tvivl om, hvorvidt det er Børns Vilkår, du har snakket med, beder vi dig kontakte os på tlf.: 3555 5559.

Vores eksisterende telemarketingpartnere følger ISOBRO’S etiske retningslinjer og sender altid faktura påført Børns Vilkårs navn, logo og cvr-nr. (10 63 47 92).