
ER DU BLEVET RINGET OP?
Børns Vilkår ringer løbende ud for at fortælle om vores arbejde med at stoppe svigt af børn – og for at skabe opmærksomhed og opbakning.
Vi samarbejder med telemarketingbureauet Charity Guard, og ringer også ud fra vores egne callcentre i Valby og Århus. De engagerede medarbejdere ringer både i dag- og aftentimerne fra telefonnumrene:
20 23 34 13
32 22 18 95
32 22 19 86
32 22 21 35
32 22 21 36
32 22 21 52
32 22 21 53
32 22 21 54
32 22 21 55
32 22 21 58
32 22 21 59
32 22 21 76
32 22 57 42
32 22 65 82
32 22 65 87
45 42 90 27
45 42 90 28
45 42 90 29
45 42 90 30
45 42 90 33
45 42 90 34
45 42 90 35
45 42 90 36
45 42 90 37
45 42 90 38
56 39 41 47
56 39 41 48
56 39 41 49
56 39 41 51
56 39 41 52
56 39 41 53
56 39 41 54
56 39 41 56
56 39 41 57
56 39 41 58
69 91 26 00
86 73 32 05
88 33 19 53
88 33 19 58
88 33 19 65
88 33 19 72
88 33 19 80
Har du spørgsmål til vores medlemsservice?
Er du i tvivl om, hvorvidt det er Børns Vilkår, der har kontaktet dig, eller har du spørgsmål eller kommentarer til vores opkald, er du velkommen til at kontakte os.
Eller ring på 35 55 55 59
HVEM RINGER VI TIL?
Vi ringer til eksisterende og potentielle medlemmer samt virksomheder. Vi ringer for at fortælle om vores arbejde for børn, hvad pengene går til og for at tilbyde et medlemskab. Din faste støtte giver os mulighed for langsigtet planlægning af vores arbejde til glæde for børn og unge i Danmark. Interesserede vil i den forbindelse blive bedt om at oplyse CPR nr. og konto nr. med henblik på oprettelse af PBSaftale.
Vores samarbejdspartnere følger brancheforeningen Isobros indsamlingsetiske retningslinjer.