Leverpostejsmad, med en agruk, leverpost og en madkasse med et æble ovenpå i baggrunden

En god hverdag for alle børn i Danmark

Stærkt samarbejde mellem Stryhns Gruppen og Børns Vilkår

Samarbejde mellem Stryhns Gruppen og Børns Vilkår er med til at sikre, at børn og unge kan skrive eller ringe til BørneTelefonen, når de har brug for det – døgnet rundt.

Børns Vilkår har i november 2021 indledt et samarbejde med Stryhns Gruppen, som med sin støtte bidrager til at sikre driften og den fortsatte udvikling af BørneTelefonen, så BørneTelefonen kan være der for børn og unge hele døgnet rundt.

For Stryhns Gruppen ligger samarbejdet med BørneTelefonen i direkte forlængelse af missionen om at hjælpe danskerne til en nemmere og bedre hverdag.

Vi har i Stryhns Gruppen et ønske om at engagere os i det samfund, vi er en del af. Børns Vilkår udfører en stor og vigtig opgave, og derfor er jeg meget stolt af vores nye samarbejde. Med vores hjælp kan flere børn og unge få råd og støtte hos BørneTelefonen hele døgnet rundt. Kristian Kornerup Jensen, Adm. Direktør i Stryhns Gruppen 
Det er en utrolig vigtig milepæl, at BørneTelefonen er blevet døgnåben, så børn og unge ikke længere skal tjekke åbningstider, når de har brug for hjælp. Det kræver betydelige økonomiske midler at holde BørneTelefonen døgnåbent, så det understreger vigtigheden af det nye samarbejde med Stryhns Gruppen. Rasmus Kjeldahl, Direktør i Børns Vilkår 

Leverpostejsmad, med en agruk, leverpost og en madkasse med et æble ovenpå i baggrunden

Om Stryhns Gruppen

Stryhns Gruppen arbejder for at hjælpe danskerne til en nemmere og bedre hverdag, ved at sørge for at rugbrødsmotoren altid er velsmurt. At sulten er stoppet, før de små ulve hyler. Og familien er klar til nye hverdags-eventyr.

Derfor er Stryhns stolte af at levere mad til hverdagen. For Stryhns er hverdagen fundamentet for en god barndom og et godt liv.  Og dét kræver sin mad


Stryhns gruppen præsenterer ny Kampagnefilm

Stryhn’s ikoniske blå viking vækkes til live som 3D-figur for at styrke socialt ansvar i nyt kommunikationsunivers.

Den historiske viking har været ”ansigtet” på Stryhn’s Leverpostej siden 1965, hvor den første gang dukkede op på Stryhn’s produkterne. Nu vækkes den velkendte viking for første gang til live som animeret 3D-figur og bliver talerør for samarbejdet mellem Stryhns Gruppen og Børns Vilkår.

Du skal ændre dit cookiesamtykke, for at se dette indhold.

Stryhns – “Mod til hverdagen”

Det kræver mod at kontakte BørneTelefonen. Hvad enten det gælder hverdagens udfordringer i skolegården, på Zoom, når venskaber brydes og kærligheden brister. Eller når de helt tunge problemer melder sig, hvor mor og far drikker eller slår, ensomheden tynger, og livet ikke er til at holde ud.

Hvert år er der tusindvis af børn, der kontakter BørneTelefonen, fordi de har brug for en at tale med om det, der er svært. Uanset hvad udfordringen er, så er børnenes mod og viljestyrke imponerende og beundringsværdigt.

Og mod kan komme på alle tider af døgnet. Derfor er Stryhns Gruppen med til at sikre, at BørneTelefonen kan holde døgnåbent.

Du skal ændre dit cookiesamtykke, for at se dette indhold.

Leverpostej fra Stryhns

Etikettekampagne

I løbet af foråret 2022 kunne man læse citater fra BørneTelefonen på Stryhns Grovhakket og Fransk Postej produkter.

Indsamlingskampagne

Siden marts 2022 har Stryhns Gruppen og Salling Group valgt at donere 2 kr. til Børns Vilkår for hver solgt Mild Familiepostej.

Midlerne fra Mild Familiepostej går til at sikre, at BørneTelefonen kan holde åben døgnet rundt.

Indsamlingsmærke til Børns Vilkår der var på Stryhns produkter

Det er techgiganters svigt af børn og unge ikke