Leverpostejsmad, med en agruk, leverpost og en madkasse med et æble ovenpå i baggrunden

En god hverdag for alle børn i Danmark

Stærkt samarbejde mellem Stryhns Gruppen og Børns Vilkår

Samarbejde mellem Stryhns Gruppen og Børns Vilkår er med til at sikre, at børn og unge kan skrive eller ringe til BørneTelefonen, når de har brug for det – døgnet rundt.

Børns Vilkår har i november 2021 indledt et samarbejde med Stryhns Gruppen, som med sin støtte bidrager til at sikre driften og den fortsatte udvikling af BørneTelefonen, så BørneTelefonen kan være der for børn og unge hele døgnet rundt.

For Stryhns Gruppen ligger samarbejdet med BørneTelefonen i direkte forlængelse af missionen om at hjælpe danskerne til en nemmere og bedre hverdag.

Mørkhåret dreng sidder udenfor og kigger ned i sin telefon

BørneTelefonen er børnenes linje til en voksen, der har tid til at lytte.

Når venskaberne slår gnister. Når forældrenes skilsmisse gør ondt i maven. Når børnene udsættes for så grusomme svigt, at de næsten ikke kan få det sagt.
Hver dag, året rundt sidder vores frivillige rådgivere på BørneTelefonen klar til at lytte og hjælpe børn og unge i Danmark med deres problemer, store som små.

BørneTelefonen er døgnåben. Hver dag. Hele året.

Stryhns præsenterer “Mod til hverdagen”

Du skal ændre dit cookiesamtykke, for at se dette indhold.

Det kræver mod at kontakte BørneTelefonen. Hvad enten det gælder hverdagens udfordringer i skolegården, på Zoom, når venskaber brydes og kærligheden brister. Eller når de helt tunge problemer melder sig, hvor mor og far drikker eller slår, ensomheden tynger, og livet ikke er til at holde ud.

Hvert år er der tusindvis af børn, der kontakter BørneTelefonen, fordi de har brug for en at tale med om det, der er svært. Uanset hvad udfordringen er, så er børnenes mod og viljestyrke imponerende og beundringsværdigt.

Og mod kan komme på alle tider af døgnet. Derfor er Stryhns Gruppen med til at sikre, at BørneTelefonen kan holde døgnåbent.

Leverpostejsmad, med en agruk, leverpost og en madkasse med et æble ovenpå i baggrunden

Om Stryhns Gruppen

Stryhns Gruppen arbejder for at hjælpe danskerne til en nemmere og bedre hverdag, ved at sørge for at rugbrødsmotoren altid er velsmurt. At sulten er stoppet, før de små ulve hyler. Og familien er klar til nye hverdags-eventyr.

Derfor er Stryhns stolte af at levere mad til hverdagen. For Stryhns er hverdagen fundamentet for en god barndom og et godt liv.  Og dét kræver sin mad

Leverpostej fra Stryhns

Etikettekampagne

I løbet af foråret 2022 kunne man læse citater fra BørneTelefonen på Stryhns Grovhakket og Fransk Postej produkter.

Indsamlingskampagne

Siden marts 2022 har Stryhns Gruppen og Salling Group valgt at donere 2 kr. til Børns Vilkår for hver solgt Mild Familiepostej.

Midlerne fra Mild Familiepostej går til at sikre, at BørneTelefonen kan holde åben døgnet rundt.

Indsamlingsmærke til Børns Vilkår der var på Stryhns produkter
Vi har i Stryhns Gruppen et ønske om at engagere os i det samfund, vi er en del af. Børns Vilkår udfører en stor og vigtig opgave, og derfor er jeg meget stolt af vores nye samarbejde. Med vores hjælp kan flere børn og unge få råd og støtte hos BørneTelefonen hele døgnet rundt. Kristian Kornerup Jensen, Adm. Direktør i Stryhns Gruppen 
Det er en utrolig vigtig milepæl, at BørneTelefonen er blevet døgnåben, så børn og unge ikke længere skal tjekke åbningstider, når de har brug for hjælp. Det kræver betydelige økonomiske midler at holde BørneTelefonen døgnåbent, så det understreger vigtigheden af det nye samarbejde med Stryhns Gruppen. Rasmus Kjeldahl, Direktør i Børns Vilkår