BørneKaffe er fortsat ikke kaffe til børn.
Det er kaffe til fordel for børn.

Circle Ks Børnekaffekampagne sikrer at flere børn og unge kan få hjælp på BørneTelefonen og HØRT.

I 2021 blev BørneTelefonen døgnåben og i foråret 2022 lancerede vi ungerådgivningen HØRT. Indsamlingen via BørneKaffe fra Circle K bidrager til at skabe netop den fantastiske forandring og konkrete hjælp til udsatte børn og unge i Danmark.

Vores flerårige samarbejde med Circle K har resulteret i en samlet donation til Børns Vilkår på over 4 millioner kroner.

Børnekaffekampagnen kører lige nu for femte gang. Og målet er at indsamle én million kr.

En gammel kending i ny forklædning

I år kommer koppen og kampagnen i en ny udklædning – nemlig en superhelt. Det symboliserer, at Børnekaffe er suverænt den ”stærkeste kaffe” i byen, fordi den bidrager til at bekæmpe svigt af udsatte børn og unge i Danmark – og hvis du som kunde vælger en Børnekaffekop, bidrager du med en superheltegerning.

Du skal ændre dit cookiesamtykke, for at se dette indhold.
Børnekaffe-kampagnen har været med til at sikre, at BørneTelefonen for et år siden kunne blive døgnåben, hvilket har hjulpet tusindvis af børn og unge. Vi har haft flere samtaler om natten end forventet, og mange af dem handler om selvmordstanker og selvskade. Vi er derfor også glade for, at Circle K endnu engang vil sælge Børnekaffe og derigennem støtte BørneTelefonen og HØRTs vigtige arbejde. Rasmus Kjeldahl, Direktør i Børns Vilkår
Vi kører Børnekaffe-kampagnen igen, fordi vi de forgangne år har oplevet en enorm opbakning hos vores kunder til denne kampagne og fordi vi fortsat ønsker at støtte op om Børns Vilkår. Med vores Børnekaffe kampagne kan vi hjælpe med til, at BørneTelefonen fortsat kan holde døgnåben og hjælpe endnu flere sårbare børn og unge. Kirsten Grumstrup, Kommunikationschef hos Circle K

Børnekaffe vinder Fundraisingprisen 2019

Siden januar 2018 har Circle K gennemført den årlige kampagne “Børnekaffe”, som udover at have skabt bedre muligheder for at børn og unge kan få hjælp på BørneTelefonen, i september 2019 modtog Fundraisingprisen for at være den mest nytænkende kampagne, som samtidig følger god fundraisingskik.
Børns Vilkår fortsat er meget stolte af denne kampagne med Circle K, som efterhånden er blevet en helt særlig tilbagevendende aktivitet.

Børnekaffekampagne til fordel for BørneTelefonen har stor succes

Læs artiklen her

Børns Vilkår og Circle K vil udvide åbningstiden på BørneTelefonen

Læs artiklen her