Circle Ks Børnekaffekampagne sikrer at flere børn og unge kan få hjælp på BørneTelefonen og HØRT.
I 2021 blev BørneTelefonen døgnåben og i foråret 2022 lancerede vi ungerådgivningen HØRT. Indsamlingen via BørneKaffe fra Circle K bidrager til at skabe netop den fantastiske forandring og konkrete hjælp til udsatte børn og unge i Danmark.
Vores flerårige samarbejde med Circle K har resulteret i en samlet donation til Børns Vilkår på over 4 millioner kroner.
Børnekaffekampagnen kører lige nu for femte gang. Og målet er at indsamle én million kr.
I år kommer koppen og kampagnen i en ny udklædning – nemlig en superhelt. Det symboliserer, at Børnekaffe er suverænt den ”stærkeste kaffe” i byen, fordi den bidrager til at bekæmpe svigt af udsatte børn og unge i Danmark – og hvis du som kunde vælger en Børnekaffekop, bidrager du med en superheltegerning.
Siden januar 2018 har Circle K gennemført den årlige kampagne “Børnekaffe”, som udover at have skabt bedre muligheder for at børn og unge kan få hjælp på BørneTelefonen, i september 2019 modtog Fundraisingprisen for at være den mest nytænkende kampagne, som samtidig følger god fundraisingskik.
Børns Vilkår fortsat er meget stolte af denne kampagne med Circle K, som efterhånden er blevet en helt særlig tilbagevendende aktivitet.